Na de eerste editie met meer dan 30 teams gaan we natuurlijk door naar de 2e editie van de Lexmondse Kwis.

Teams
De Lexmondse Kwis is een titanen strijd om de eretitel van Lexmonds Beste Team. Je maakt zelf een team met je vrienden, buurtvereniging, chauffeurs, voetballers, ondernemers, midgetgolfers, klussers, appelboeren of wat dan ook. De minimum grootte is vijf personen en dan wordt het al best een zware klus. De maximum team grootte is tien personen.
Inschrijfgeld per team is 15 euro, te betalen bij het ophalen van het kwisboek.

Opzet
Op vrijdag 8 maart om 18:30 uur kan elk team het kwisboek ophalen bij de Oranjevereniging in de foyer. Het kwisboek bevat alle informatie over de kwis, maar vooral ook de vragen. Makkelijke en moeilijke. Over blauw bloed, voetbal, Lexmond en wat al niet.
Het boek neem je mee terug naar de teamlocatie. Dat is meestal bij iemand thuis, maar dat mag je helemaal zelf weten. Alleen de foyer van Huis het Bosch is niet toegestaan als teamlocatie.
Uiterlijk om 23:30 uur lever je het kwisboek ingevuld weer in bij de Oranjevereniging in de foyer. Bij voorkeur met je hele team zodat je bij Jan aan de bar kan pochen over wat je allemaal wist en snel een rondje kunt gaan halen als het gaat over de vragen die je blijkbaar toch niet zo goed begrepen had..

Aandachtspunten

• Zorg dat je de paraplu klaar hebt staan als het regent, voor sommige vragen zal je het dorp in moeten.
  • Heb je een groot team, misschien dat je dan even iemand kan missen die met de auto wat verder weg kan antwoorden kan gaan zoeken.
  • Hulpmiddelen zijn toegestaan. Internet, leden van de historische vereniging, die ene persoon die alles weet van sieraden of trekkers, alles mag.  Zorg dat je mobieltje opgeladen is.

Uitslag
De uitslag van de Lexmondse Kwis wordt bekendgemaakt op zaterdag 30 maart in Huis het Bosch.

We zijn open! Inschrijven kan gewoon per email. In de email zet je:

• jouw voor en achternaam
  • je 06 nummer voor de kwis app
  • de naam van het team
  • het adres van de teamlocatie tijdens de kwis

Ons emailadres is kwis@oranjevereniging-lexmond.nl.