!!! Lexmondse & Heicopse Kwis 2023 – Inschrijving geopend !!!

Graag maken we bekend dat wij, Oranjevereniging Lexmond & Oranjevereniging Hei-en Boeicop, in 2023 de handen weer ineen slaan en de derde editie van de Lexmondse & Heicopse Kwis zullen organiseren.

De Lexmondse & Heicopse Kwis zal plaatsvinden op vrijdagavond 17 februari.

Inschrijving
Het inschrijfgeld per team is 15 euro, gepast te betalen bij het ophalen van het kwisboek. De inschrijving sluit op nog te bepalen.

De uitslag van de Kwis zullen we gezamenlijk doen in Huis het Bosch Lexmond op zaterdagavond 18 maart.

Teams
De Lexmondse en Heicopse Kwis is een titanen strijd om de eretitel het Beste Team van van Lexmond en Heicop. Je maakt zelf een team met je vrienden, buurtvereniging, chauffeurs, voetballers, ondernemers, midgetgolfers, tennissers, appelboeren of wat dan ook. De geadviseerde minimum grootte voor het team is zeven personen en dan wordt het al best een zware klus. De vragen houden er rekening mee dat Google veel gebruikt wordt, zorg dus dat iedereen een laptop, tablet of telefoon heeft om vragen op te zoeken.

Opzet
Op de dag van de kwis kan elk team om 18:30 uur het kwisboek ophalen bij de Oranjevereniging in de foyer van Huis het Bosch of bij Het Trefpunt. Het kwisboek bevat alle informatie over de kwis, maar vooral ook veel vragen.
Het boek neem je mee terug naar de teamlocatie. Dat is meestal bij iemand thuis, maar dat mag je helemaal zelf weten. Alleen de foyer van Huis het Bosch en het Trefpunt zijn niet toegestaan als teamlocatie.
Met je team maak je er een gezellige avond van en ondertussen beantwoord je de vragen.

Uiterlijk om 23:30 uur lever je het kwisboek ingevuld weer in bij de Oranjevereniging.

Aandachtspunten
Hulpmiddelen zijn toegestaan. Internet, bellen naar slimme collega’s, raadplegen van encyclopedieën, alles mag. Zorg dat je smartphone opgeladen is.

Uitslag
De uitslag van de kwis wordt bekendgemaakt bij de gezamenlijke prijsuitreiking in Huis het Bosch.
Zoals in het reglement staat: de organisatie heeft altijd gelijk. Als je denkt “Ik kan betere vragen maken!” óf “Ik kan beter nakijken.”: we kunnen altijd hulp gebruiken in het kwis team.

Inschrijven kan per email. In de email zet je:

• jouw voor en achternaam
  • je 06 nummer voor de kwis app
  • de naam van het team
  • het adres van de teamlocatie tijdens de kwis

Mail dit naar: kwis@oranjevereniging-lexmond.nl.

Uitslagen

Zoals in het reglement staat: de organisatie heeft altijd gelijk.

Hieronder vind je de oude kwisboeken voor als je wilt oefenen of als je eens wilt bekijken wat voor vragen het eigenlijk zijn.

Vragen en antwoordenboek

Vragen en antwoordenboek