In 2020 vind Lexmondse Kwis III plaats op vrijdag 7 februari. Inschrijfgeld per team is 15 euro, te betalen bij het ophalen van het kwisboek. De inschrijving sluit op vrijdag 24 januari 2020.

Dit keer doen we de organisatie samen met onze vrienden van Oranjevereniging Hei- en Boeicop. Voor de Lexmondse teams verandert er niets. Heicoppers kunnen nu meedoen met hun eigen teams en hebben ook een eigen geheime proef in Hei- en Boeicop.
De uitslag van de kwis doen we weer helemaal samen in Huis het Bosch op zaterdag 14 maart.

Teams
De Lexmondse Kwis is een titanen strijd om de eretitel van Lexmonds Beste Team. Je maakt zelf een team met je vrienden, buurtvereniging, chauffeurs, voetballers, ondernemers, midgetgolfers, klussers, appelboeren of wat dan ook. De geadviseerde minimum grootte is vijf personen en dan wordt het al best een zware klus.

Opzet
Op de dag van de kwis kan elk team om 18:30 uur het kwisboek ophalen bij de Oranjevereniging in de foyer van Huis het Bosch. Het kwisboek bevat alle informatie over de kwis, maar vooral ook de vragen. Makkelijke en moeilijke. Over blauw bloed, voetbal, Lexmond en wat al niet.
Het boek neem je mee terug naar de teamlocatie. Dat is meestal bij iemand thuis, maar dat mag je helemaal zelf weten. Alleen de foyer van Huis het Bosch is niet toegestaan als teamlocatie.
Uiterlijk om 23:30 uur lever je het kwisboek ingevuld weer in bij de Oranjevereniging in de foyer. Bij voorkeur met je hele team zodat je bij Jan aan de bar kan pochen over wat je allemaal wist en snel een rondje kunt gaan halen als het gaat over de vragen die je blijkbaar toch niet zo goed begrepen had..

Aandachtspunten

• Zorg dat je de paraplu en zaklamp klaar hebt staan, voor sommige vragen zal je het dorp in moeten.
  • Heb je een groot team, misschien dat je dan even iemand kan missen die met de auto wat verder weg kan antwoorden kan gaan zoeken.
  • Hulpmiddelen zijn toegestaan. Internet, leden van de historische vereniging, die ene persoon die alles weet van sieraden of trekkers, alles mag.  Zorg dat je mobieltje opgeladen is.

Uitslag
De uitslag van de Lexmondse Kwis wordt bekendgemaakt bij de prijsuitreiking in Huis het Bosch.

Inschrijven kan per email. In de email zet je:

• jouw voor en achternaam
  • je 06 nummer voor de kwis app
  • de naam van het team
  • het adres van de teamlocatie tijdens de kwis

Ons emailadres is kwis@oranjevereniging-lexmond.nl.

Uitslagen

Zoals in het reglement staat: de organisatie heeft altijd gelijk. Als je denkt zelf betere vragen te kunnen maken of beter te kunnen nakijken: hulp kunnen we altijd gebruiken.

Vragen en antwoorden boek
Einduitslag teams