De inschrijving is geopend !!
We zijn blij dat we bekend mogen maken dat de Lexmondse & Heicopse Kwis 2021 eindelijk plaats zal vinden! De tweede editie van deze Kwis vindt plaats op vrijdag 29 oktober.

Het inschrijfgeld per team is 15 euro, te betalen bij het ophalen van het kwisboek. De inschrijving sluit op woensdag 13 oktober.

De uitslag van de Kwis doen we samen in Huis het Bosch Lexmond op zaterdag 20 november.

Teams
De Lexmondse en Heicopse Kwis is een titanen strijd om de eretitel het Beste Team van van Lexmond en Heicop. Je maakt zelf een team met je vrienden, buurtvereniging, chauffeurs, voetballers, ondernemers, midgetgolfers, tennissers, appelboeren of wat dan ook. De geadviseerde minimum grootte is vijf personen en dan wordt het al best een zware klus.

Opzet
Op de dag van de kwis kan elk team om 18:30 uur het kwisboek ophalen bij de Oranjevereniging in de foyer van Huis het Bosch of bij Het Trefpunt. Het kwisboek bevat alle informatie over de kwis, maar vooral ook de vragen. Makkelijke en moeilijke. Over van alles en nog wat.
Het boek neem je mee terug naar de teamlocatie. Dat is meestal bij iemand thuis, maar dat mag je helemaal zelf weten. Alleen de foyer van Huis het Bosch en het Trefpunt zijn niet toegestaan als teamlocatie.

Uiterlijk om 23:30 uur lever je het kwisboek ingevuld weer in bij de Oranjevereniging. Denk aan de geldende corona regels voordat je naar het inleverpunt komt.

Aandachtspunten
Hulpmiddelen zijn toegestaan. Internet, bellen naar slimme collega’s, raadplegen van encyclopedieën, alles mag. Zorg dat je smartphone opgeladen is.

Uitslag
De uitslag van de kwis wordt bekendgemaakt bij de gezamenlijke prijsuitreiking in Huis het Bosch.
Zoals in het reglement staat: de organisatie heeft altijd gelijk. Als je denkt “Ik kan betere vragen maken!” óf “Ik kan beter nakijken.”: we kunnen altijd hulp gebruiken in het kwis team.

Inschrijven kan per email. In de email zet je:

• jouw voor en achternaam
  • je 06 nummer voor de kwis app
  • de naam van het team
  • het adres van de teamlocatie tijdens de kwis

Mail dit naar: kwis@oranjevereniging-lexmond.nl.

Uitslagen

Zoals in het reglement staat: de organisatie heeft altijd gelijk.
Als je denkt zelf betere vragen te kunnen maken of beter te kunnen nakijken: hulp kunnen we altijd gebruiken.

Vragen en antwoordenboek

Vragen en antwoordenboek